woensdag 7 maart 2012

Trainen, Trainen en nog eens trainen....

De tijd vliegt voorbij, al weer een maand geleden mijn laatste stukje geschreven. Op 2 februari was de eerste bijeenkomst van Caritas 2 in Alkmaar. Een gezellige avond met toffe gasten. Veel ideeën uitgewisseld en binnenkort volgen afspraken om samen te gaan trainen.   Ik bleef me na de eerste griepgolf maar niet lekker voelen en het advies van de huisarts was dan ook  “uitzieken en rustig aan doen”  Het mocht helaas niet baten want een paar dagen later lag ik nog zieker dan de eerste keer weer op bed.  Pff ik werd er echt scheitziek van zal ik maar zeggen. Na dus weer een week op de bed modus had ik echt het gevoel weer terug bij af te zijn ( zeker als de weegschaal 6 kilo minder aangeeft). Maar….  Opgeven is geen Optie dus heb ik het restje conditie bij elkaar gezocht en ben weer aan de slag gegaan. En heel langzaam kom ik weer op niveau en begin me dus ook steeds beter te voelen. Al weer een paar buitenritten achter de rug en zaterdag ga ik met tour club Excelsior mee voor een ritje van 50 km. Volgende week zaterdag 17 maart ga ik met Fred ons fietsseizoen openen met de Joop Zoetemelk Classic. En daarbij zal ik elke woensdagavond spinnen in Hoofddorp. Daarnaast loop ik 1 a 2 keer per week hard voor de basisconditie. En de komende weken zal de afstand van de buitenritten langzaam worden opgevoerd. Voor mijn gevoel lig ik op schema en ben ik beter in conditie dan in 2010. Betreffende de werving van donateurs heb ik nog veel lijntje uitstaan, dus ze zijn nog lang niet van mij af.

Langs deze weg wil ik de volgende mensen bedanken voor hun steun. Paul Luyf van Paul Luyf Optiek, Rob Nicolai, Nico Nak en Belos bv Klimaattechniek.  Echt nogmaals enorm bedankt voor jullie voor de strijd tegen kanker.

Ook wil ik even stilstaan bij het overlijden van Rene Kluitenburg, een oude voetbalmaat, oprichter en sponsor van het voormalig vriendenteam van SVJ Energie en mijn voormalige werkgever. Ook hij heeft de ongelijke strijd verloren. Ik wens Mieke en de kinderen veel sterkte toe met dit grote verlies.



Dennis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten