woensdag 1 februari 2012

Doorgaan

Als eerste wil ik de volgende personen en bedrijven bedanken voor hun steun, enorm bedankt!!!!

Mijn moeder Trui Smit, Behage Verhuizers, Martin en Marita Borst, NH Keuken Montage, Hennie Jansen, Leon en Irene Damink, M. van Mourik Schilder en Afwerkingsbedrijf, Ronald en Mariska van Dijck.

Het waren vanaf mijn vorige blog bewogen weken. Eerst flink aan de klus op de kamer van ZoĆ«. Een kast gemaakt onder de schuine kant met deuren op maat. Tussendoor op de Tacx in de schuur trainen , fysio, spinning en buiten nog even  55 km weggetrapt….en dan wordt ik vorige week zondagnacht zo ziek als het maar kan. De griep kwam ff om de hoek zetten. Er zat niets anders op “uitzieken”. Was net lekker aan het opbouwen maar het lijkt wel of ik 3 stappen terug ben gegaan. Afgelopen zaterdag ook nog het badkamerplafond vervangen en maandag voor het eerst weer 1 ½ uur op de Tacx een stuk van het Amstel Gold Race parcours gereden. Vanavond weer lekker een uurtje spinnen in Hoofddorp, ben benieuwt hoe ik er na een week goed ziek zijn voor sta.

Morgenavond gaat ook een leuke avond worden, de eerste team bijeenkomst van Caritas2.  Ik blijf het maar herhalen dat ik de mannen enorm dankbaar ben dat zij hun laatste plekje in hun team aan mij hebben vergeven. We gaan onder het genot van een hapje en een drankje in het hartje van Alkmaar elkaar beter leren kennen en mogelijke plannen smeden voor het werven van sponsoren en dus donaties.

En dan zal ik toch maar vermelden dat ik blij ben dat Ajax de klassieker zondag heeft verloren Voor het goede doel doe ik alles dus vandaar deze vermelding. Rob van der Mee is door de winst van Rotterdam € 25,00  extra kwijt aan donatie. Voor de rest heb ik op de biljart iedereen een flyer gegeven en ligt er in de kantine van Olympia een grote stapel flyers.

Langs deze weg wens ik Nermin van NH Keukenmontage beterschap na zijn kaakoperatie van gisteren. Dat je maar weer gauw de oude mag worden, wel lekker stil zo…. Hahaha.

Tot de volgende keer en de sportieve groeten,



Dennis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten