donderdag 31 mei 2012

Nog 6 dagen, het aftellen is begonnen.


Ik begin al weer langzaam de kriebels te krijgen. Langzaam aan beginnen we de spullen voor volgende week klaar te zetten. Elke avond is er op tv een uitzending over de Alpe d’Huzes, Knooppunt Kranenbarg is er al druk mee bezig.  Ook ik heb de afgelopen maand niet stilgezeten.

De Boretti Classico en de Mergellandroute de nodige trainingen op het Kopje en de rondjes om de kilometers te maken moeten volgens mij voldoende zijn op 7 juni 6x die puist te beklimmen. Maar ook met de sponsoring is het tot nu toe geweldig verlopen met veel donaties uit onverwachte hoek. Ik heb daarom ook mijn doelstelling naar € 6500,00 verhoogd maar ook die zal eerdaags weer bijgesteld moeten worden. De Sponsorloop van de klas van Mandy Groep 7A van OBS de Cirkel heeft een enorm geweldig bedraag opgeleverd. Op 10 mei hebben de 22 leerlingen de sponsorloop gedaan en ze waren echt niet meer te stoppen. Het uiteindelijke bedrag zal iets meer dan € 1400,00 bedragen.  Lenna van den Haak van het Haarlems Weekblad was ook aanwezig en heeft over mijn actie voor Alpe d’Huzes en de sponsorloop een mooi stukje geschreven. Lenna enorm bedankt voor  het artikel, echt geweldig. Ook wil ik de volgende nieuwe donateurs/sponsoren enorm bedanken voor hun steun voor mij actie tegen kanker:

 Van der Werff Behang- en Schilderwerken, Yvo-Maureen en Finn, Sander van der Linden, Radboud en Hendrien, Salon de Lindenburg, Bas en Danielle de Rooy, Feyenoord donatie Rob van der Mee, Erik-Mayella-Yaron en Roan Burger, Schiwa Montage, Sander-Simone Nikita en Tim Verheuvel,  Paul  en Jarmke van Galen,  Sjoerd en Joyce, Miriam en Michel Nieuwveen, Ruud Falentijn,  bij Stoof,  Paul van der Lee, Henri Wester,  Ivar Rombouts, Fred en Linda Rodenburg, Eric en Judith Hetem, Forma BV, Ben en Anja Ridder.

Zondagochtend vroeg vetrekken we naar de RCN Camping in Frankrijk, Maandag en dinsdagochtend  ga ik 1x de Alpe d’Huez  beklimmen om het juiste gevoel te krijgen. Woensdag staan we klaar om Team de Dollar bij te staan in hun gevecht met de berg. Team de Dollar is een team wat ook meedoet aan deze editie van de Alpe d’Huzes . Alleen zijn zij ingeloot voor de woensdag 6 juni. Met dit team heb ik de afgelopen maanden veel kilometers  gedeeld. Woensdag avond vroeg naar bed en als het ff kan nog wat uurtjes slapen. Wekker gaat donderdagochtend om 03:00. Goed ontbijt met pannenkoeken ed. en om 04:30 zal de start plaatsvinden. Schema zit al weken in mijn hoofd geprent, ik heb er vertrouwen in. Langs deze wil ik ook even Team de Dollar bedanken voor de vele gezellige kilometers en mijn fietsmaat Fred Rodenburg voor het meerijden van de vele toertochten.

Voor iedereen die mij LIVE wil volgen op de 7e juni hieronder de link, eerst Teams aanklikken

Teamnummer is Caritas 2:  729

Deelnemersnummer is Dennis Smit: 7558




Tot Later,

Dennis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten